Klachtenprocedure

Bunnyflop Konijnen Webshop


Wij streven ernaar om het bezoek aan de webshop zo goed mogelijk te laten verlopen.
Daarnaast proberen wij ten alle tijden vragen zo snel mogelijk, duidelijk mogelijk en zo uitgebreid mogelijk te beantwoorden.
Bestellingen proberen wij zo snel mogelijk te verwerken en indien de levertijd iets langer duurt dan vermeld laten wij dit weten.
 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar bunnyflopkonijnenwebshop@hotmail.com

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om een geschil aan te melden voor
bemiddeling door Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.